Dom Kultury “Idalin” zaprasza na XXXVI Ogólnopolskie Spotkania z Piosenką Żeglarską “RAFA”.
Poniżej regulamin oraz karta zgłoszenia.
Organizatorzy :
Dom Kultury „Idalin”
Współorganizatorzy:
Urząd Miejski w Radomiu,
Radomska Orkiestra Kameralna
Warunki uczestnictwa:
- W Spotkaniach mogą uczestniczyć zespoły i soliści w kategoriach wiekowych:
a/ do 18 lat,
b/ powyżej 18 lat,
które zaprezentują 15 minutowy recital.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- kartę zgłoszenia z zaznaczoną kategorią wiekową i imiennym składem zespołu,
- nagranie dowolnej ilości utworów – czas 15min. (nagrania mogą być amatorskie – w wersji Audio lub MP3),
- teksty piosenek z akordami,
- kontakt mailowy i telefoniczny do zespołu,
- Zgłoszenie należy przesłać pocztą na adres:
Dom Kultury „Idalin”
ul. Bluszczowa 4/8
26-600 Radom
lub elektronicznie na adres: dkidalin@poczta.onet.pl
Termin zgłoszeń upływa 4 listopada 2016 r. (decyduje data stempla pocztowego). Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
O zakwalifikowaniu do udziału w Spotkaniach organizator poinformuje uczestników drogą elektroniczną lub telefonicznie do 10 listopada 2016 r.
- Uczestnicy zakwalifikowani do Spotkań zobowiązani są do wpłacenia akredytacji w wysokości 25 zł od osoby (np.: 5 osób x 25 zł = 125 zł) do dnia 17 listopada 2016 r. na konto organizatora:
Dom Kultury „Idalin”
ul. Bluszczowa 4/8
26-600 Radom
Bank PEKAO S.A. II O/Radom
87 1240 3259 1111 0000 3002 2436
tytułem: RAFA 2016
Akredytacja obejmuje wstęp na wszystkie koncerty.
Ocena i nagrody:
- Ocenę prezentacji i przyznanie nagród dokona Jury powołane przez Organizatora.
- Pula nagród pieniężnych wynosi 2500 zł. Ponadto Jury może przyznać nagrody rzeczowe i wyróżnienia honorowe.
- Jury może też przyznać nominację na konkurs przed Międzynarodowym Festiwalem Piosenki Żeglarskiej „Shanties 2017” w Krakowie.
Program Spotkań:
19.11.2016 r. /sobota/ Dom Kultury „Idalin”
9.00-11.00 – próba mikrofonowa
11.00-16.00 – przesłuchania konkursowe
18.00 – koncert wieczorny
20.11.2016 r. /niedziela/ Radomska Orkiestra Kameralna
15.00-16.30 – próba mikrofonowa
17.00 – Koncert Galowy /ogłoszenie wyników i wręczenie nagród/
Uczestnikom zainteresowanym noclegiem organizatorzy służą pomocą w jego rezerwacji.
Konkurs fotograficzny: „Żeglarskie i turystyczne klimaty”.
- Prace mogą być wykonane w dowolnej technice fotograficznej lub mogą być komputerowym przetworzeniem fotografii
- Rozmiary prac: 20 x 30 cm, ilość 4 sztuki
- Każda praca powinna zawierać przyklejoną taśmą metryczkę zawierającą tytuł pracy i numer. Na osobnej kartce imię i nazwisko, adres i numer telefonu autora.
- Prace należy nadsyłać na adres organizatora do dnia 4 listopada 2016 r. Nadesłane prace przechodzą na własność organizatorów RAFY.
- Wystawa nagrodzonych prac oraz wręczenie nagród odbędzie się podczas Koncertu Galowego w dniu 20 listopada 2016 r.
O decyzji Jury laureaci zostaną poinformowani telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
OSTATECZNA INTERPRETACJA NINIEJSZEGO REGULAMINU NALEŻY DO ORGANIZATORÓW FESTIWALU
W przypadku pytań i wątpliwości jesteśmy do Waszej dyspozycji:
Dyrektor Artystyczny Spotkań
Rafał Błędowski
tel.: 604 778 595
e-mail: kliper@kliper.art.pl
Dyrektor DK „Idalin”
Grzegorz Molenda
tel. 48 365 27 17
e-mail: dkidalin@poczta.onet.pl